Sivut

perjantai 14. maaliskuuta 2014

Mistä on pienet Willut tehty?

...eli 40 faktaa meiksistä! Vohkin haasteen Ärpältä, koska pitäisi tehdä satatuhatta asiaa. Olen vissiin tehnyt tällaisia listauksia ennenkin, mutta yritän keksiä jotain uutta vaikka luultavasti päädyn vain toistamaan itseäni.

1. Siivoaminen ja kaikki mahdolliset taloustyöt ovat minulle helvetin vaikeita. Tässä hyvä esimerkki, mitä päädyn tekemään kun pitäisi vaikkapa imuroida tai tiskata. Hupsansaa.
2. Keikoilla rundaaminen tulee useammista syistä jäämään tänä vuonna ja luultavasti tulevinakin vuosina vähemmälle. Ajoittain olen sinut sen faktan kanssa, mutta välillä taas tunnen itseni läpikotaisin hämmentyneeksi ja eksyneeksi.
3. Viimeiset puolitoista kuukautta olen viettänyt pääsääntöisesti lahnaillen.
4. Käyn tällä hetkeltä monilta osin läpi sisäisiä kriisejä ja ristiriitoja, sekä isoja että pieniä.
5. Olen sosiaalisesti lukossa.
6. Minulla ei ole mitään käsitystä, mitä teen kolmen kuukauden päästä.
7. Ikävöin monia ihmisiä.
8. Haluaisin uusia tatuointeja, mutta olen niidenkin suhteen saamaton.
9. Odotan, että Tardis ilmestyisi pihalle ja veisi minut pois.


10. Ruokavalioni on perseestä.
11. Postissa meiksiä odottaa kirjapaketti ja koska posti toimii K-kaupan yhteydessä, pääsen hakemaan paketin huomenna eikä tarvitse odottaa maanantaihin. Wohoo!
12. Sain joululahjaksi uuden kahvinkeittimen ja yhteinen aikamme on ollut äärimmäisen mukavaa.
13. Vähän päälle kuukausi niin lähden Istanbuliin, jej!
14. Pitäisi koulutehtävänä kirjoittaa omaelämänkerrallista tekstiä, mutta ei ole mitään käsitystä mistä kirjoittaa koska elämäni pyörii lähinnä lahnaamisen ympärillä.
15. Olen lihonnut viime aikoina tautisesti ja haluaisin päästä kertyneistä kiloista eroon, mutta ei tule mitään.
16. Olen tähän asti kuulostanut kamalan negatiiviselta, mutta oikeasti elämässä on paljon hyvääkin!
17. Olen viime aikoina ravannut paljon leffassa.
18. Haluaisin tutustua uusiin ihmisiin, mutten osaa.
19. Rakastan nykyisiä kevätkenkiäni koska ne vain ovat kaikella tapaa täydelliset. Ne näyttävät upeilta, olivat hintansa puolesta loistava sijoitus ja tuntuvat jalassa hyviltä, ns. "tukevilta". Lisäksi pieni korko ja kengistä lähtevä ääni (natina, korkojen kapsahtelu) auttaa todella tuntemaan jalan liikeradan. Esim. tennareissa tuota fiilistä ei tule vaan ne ovat tunnottomat ja äänettömät, mikä johtaa meikäläisen kohdalla kompurointiin koska en vain osaa kävellä kunnolla.


20. Olen toisaalta todella empaattinen ja romanttinen, mutta toisaalta en tiedä, miten minun pitäisi toimia tietyissä sosiaalisissa tilanteissa tai miksi muut ihmiset tekevät niin kuin tekevät. Miksi tämän lauseen muotoilu oli nyt jotenkin kamalan vaikeaa?
21. Vietin juuri kavereiden kanssa mukavan illan hyvän ruuan ja huonon huumorin äärellä.
22. Eläydyn aivan liian vahvasti elokuviin, tv-sarjoihin ja kirjoihin.
23. Tällä viikolla tunnistin itsestäni rakkauden folk -musiikkia kohtaan.
24. Pidän erilaisista taruista, mytologioista, uskomuksista ja sen sellaisista.
25. Jos olisin historianopettaja, pistäisin ipanat tunnilla katsomaan niitä Doctor Whon jaksoja, joissa käsitellään historiallisia tapahtumia.
26. Mulla alkaa olla pulaa sopivista housuista.
27. Lisäksi niiden löytäminen on sairaalloisen vaikeaa, koska ruumiinrakenteeni on outo ja epäsopusuhtainen.
28. Minulla on aivan sairaan huono muisti. Saatan unohtaa juttuja, joita pitäisi tehdä ihan sairaan nopeasti ja yleensä kun tätä tekemistä on enemmän, kirjoitan pienetkin asiat ylös kännykkään tai muistilapulle.
29. Olen toivoton Sherlock Holmes -nörtti, enkä tarkoita pelkästään BBC:n upeaa Sherlock -sarjaa vaan kaikkea elokuvista Doylen novelleihin.


30. Itse asiassa haluaisin käsikirjoittaa Holmesista uuden tv- tai elokuvaversion. Tiedän, mikä peruselementti tekisi sitä erityisen, mutten ole muuten sitä paljonkaan suunnitellut. Se kun on vain ajatustasolla eikä välttämättä siitä muuksi kehity.
31. Minun ei koskaan kannata antaa puhua Hobitista tai Sormusten herrasta, koska sille ei sitten loppua tule.
32. En ole vuosiin juonut paljonkaan vettä, mutta olen viime aikoina pyrkinyt lisäämään vedenkulutusta. Juon sitä edelleen liian vähän suhteessa ihanteellisiin saantisuosituksiin, mutta olen menossa parempaan suuntaan.
33. Olen pahimman luokan stalkkeri. Jos luulette, että kukaan ei jaksa lukea niitä kilometrin mittaisia spämmejä joita käytte kavereidenne kanssa julkisesti jonkun seinällä facebookissa, niin olette väärässä. Minä ihan varmasti luen ne.
34. Jep, elämäni ei ole sisällöltään kovinkaan häävi.
35. En usko Jumalaan, mutta olen hieman taikauskoinen. Uskon ainakin henkimaailmaan ja siihen, ettei maapallo voi olla ainut planeetta jolla on elämää. Voi tosin olla, että olen tässä suhteessa television aivopesemä.


36. Mieleni tekisi usein olla vittumainen ja hankala, mutta yleensä nielen sen ja alistun tossun alle.
37. Itken helposti elokuvien aikana. Kyseessä ei välttämättä tarvitse olla surullinen kohtaus tai mitään sellaista, pelkästään upea musiikki, kuvakerronta yms. seikat voivat saada kyynelkanavat auki, jos mieleni on oikealla taajuudella.
38. En tarkkaan tiedä, mitä haluan tulevaisuudelta. Aion kuitenkin mennä ja kokeilla kaikkea, koska muuten en sitä löydä.
39. Tiedän kuitenkin, mitä en halua ja sekin on jo paljon.
40. En tiedä, kiinnostiko tämä ketää, mutta ihan sama. Ottakaa loppuun vielä vähän musiikkia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti