Sivut

torstai 11. huhtikuuta 2013

This is the story of my life

Tällainen pieni gallupintapainen iltaisten lahnausten yhteyteen. Kuvat eivät osu yksiin teksin kohtien kanssa, ne ovat vain arkistojen helmiä jotka pistin tänne mukaan kaikkien kauhuksi...
 

10 vuotta sitten...

  • Aloitin yläasteen.
  • Olin koulukiusattu.
  • Musiikkimakuni oli aikasta erilainen mitä nykyisin.
  • Koulumenestykseni kääntyi vituralleen.
  • Vietin kaiken vapaa-aikani Sisters Club -sivustolla.

 

5 vuotta sitten...

  • Tulin täysi-ikäiseksi.
  • Opiskelin elintarvikealaa Turun ammatti-instituutissa.
  • Näin Scorpionsin ensimmäistä kertaa livenä.
  • Muutin pois vanhempien nurkista.
  • Ravasin baareissa joka viikonloppu ja usein myös arkena.

 

3 vuotta sitten... 

  • Pahanlaatuinen writer's blockini alkoi.
  • Olin jatkuvasti uupunut ja väsynyt töiden takia.
  • Näin Makkoset ensimmäistä kertaa livenä.
  • Mulla oli vain muutama kaveri, joiden kanssa jaksoin viettää aikaa.
  •  Otin ensimmäisen tatuointini.

 

1 vuosi sitten...

  • Writer's blockini alkoi vihdoin hellittää.
  • Tutustuin moniin uusiin ja mahtaviin ihmisiin. 
  • Olin totaalisen kyllästynyt Turkuun ja rutiineihini.
  • Keikoilla ramppaaminen oli liki ainut sisältö elämässäni.
  •  Otin toisen tatuointini.

 

Kuluneena vuonna...

  • Olen tehnyt suuria päätöksiä elämäni suhteen.
  • Olen muuttanut Helsinkiin.
  • Olen oppinut itsestäni uusia asioita.
  • Mielialani ovat vaihdelleet tiuhaan.
  • Pitkä odotukseni palkittiin Hobitin ensi-illan myötä.

 

Eilen minä....

  • Kävin Espalla hengaamassa ja nauramassa itseni tärviölle.
  • Olin koulussa.
  • Sain illasta lievähkön ahdistuskohtauksen.
  • Harkitsin varastamista, kun pongasin jollain häiskällä Demolition 23 -älppärin.
  • Ikuistuin muutaman randomin immeisen kameraan.

 

Tänään minä...

  • Olen ollut laiska kirjoittamaan.
  • Tein pizzaa.
  • Hämmennyin tupakalla ollessani,  koska mulle tarjottiin tuolia.
  • Luin loppuun kirjan, josta pitäisi vääntää esseee huomiseksi...
  • En tehnyt mitään hyödyllistä koulussa.

 

Huomenna minä...

  • Toivon mukaan saan esseen valmiiksi.
  • Menen TreffiPubin synttärikekkereille syömään kakut ja juomaan kahvit.
  • Juon alkomaholia.
  • Syön tämänpäiväistä pizzaa.
  • Heitän asiatonta läppää.

 

Ylihuomenna minä...

  • Toivottavasti nukun pitkään.
  • Käyn kaupungilla hoitamassa asioita.
  • Ehkä suon itselleni siinä sivussa jotain kivaa.
  • Läröän illalla kotona TV:n ja tietokoneen seurassa.
  • Ehkä inspis kukoistaa ja saan jotain kivaa kirjoitettua.

 

Vuoden päästä minä...

  • Mulla on toivon mukaan jotain töitä.
  • Ravaan keikoilla.
  • Matkustelen.
  • Olen saanut ensimmäisen romaanini valmiiksi.
  • Asun yhä Pasilassa.

1 kommentti:

  1. Pikku2-paita, Possupipo, minä ja fosforinhohtoa<3 Siistii! Vois ehkä iteki tehdä. 8D

    VastaaPoista