Sivut

lauantai 20. lokakuuta 2012

Huojuva lelupalikkatorni

Tiinalta tuli pari päivää sitten jälleen uusi haaste. Kirjoitettu aika zombeissa tunnelmissa, joten älkää välittäkö yleisestä sekavuudesta.

This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 followers to get recognised."
1. Each person tagged must post 11 things about themselves.
2. They must also answer the 11 questions the "tagger" has sent for them.
3. They must also create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag.
4.They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post.
5. These lucky bloggers must be told.
6. There's no tag backs.

1. Kerään Muumimukeja, joskaan en ole nyt pitkän pitkään aikaan kasvattanut kokoelmaani eikä se oikeastaan ole edes kovinkaan suuri. Arvokkaimman kupin tämän hetkinen hinta on n. 56 euroa, joskin vanhempien luona on myös eräs ikivanha malli, josta on nassikkana tullut lipitettyä ties mitä, joka on 90 euron arvoinen. En keräile päteäkseni kalleilla astioilla, vaan yksinkertaisesta rakkaudesta Muumeja ja Tove Janssonia kohtaan. Mukit eivät pölyty hyllyn koristeena vaan ovat aktiivisessa käytössä. Pitäisi ehkä olla fiksu ja sijoittaa ne arvokkaimmat kupit jonnekin peremmälle, ei oikein olisi kiva siivota 56:n eukon sirpaleita lattialta.


2. Olen keikkariippuvainen. Jos hyvä bändi tulee kaupunkiin, sinne mennään. Jos erinomainen bändi on kiertueella pitkin Suomea, mennään jokaiselle tai ainakin niin monelle kuin suinkin kyetään. Rahan kanssa voi aina pihdata muiden asioiden suhteen, mutta ei keikkojen.

3. Olen ihan helkkarin tyhmä, täys palikka. Olen aina pihalla, en tajua mistä muut puhuu, teen omituisia kirjoitusvirheitä, en osaa laskea, selitän ihan käsittämättömiä asioita jne.

4. Mulla on aivan käsittämättömän huono itsetunto. Mietin aina uusia ihmisiä kohdatessa, että niiden täytyy pitää mua rasittavana idioottina. Myös avautuminen on hankalaa enkä osaa puhua omista asioistani. Kuten nyt en halua avautua tästä aiheesta enää yhtään enempää.

5. Ihastun melko helposti, mutta nämä tapaukset ei ole yleensäkkään kovinkaan syvällisiä. Mulla ei ole kiinnostusta tehdä mitään niiden suhteen ja usein ne menevät myös nopeasti ohi. Sen sijaan rakastunut en ole ollut koskaan ja vakavampaakin ihastumista on ollut vain muutamaan otteeseen.

6. Äiti toi mulle laivalta litran pullon Jack Daniel'sia. Namnam.


7. Kun innostun jostain asiata, olen kuin lapsi jouluna. Olen into pyllyssä, hypin ja pompin ympäri ämpäri, jauhan kyseisestä asiasta loputtomiin ja olen muutenkin kuin Hangon keksi. Oikeastaan käyttäydyn muutenkin kuin pahainen kakara, mutta eipä tuo haitanne.

8. En usko Jumalaan enkä Raamatun sanaan, mutta koen silti kristinuskon (kuten useat muutkin uskonnot) mielenkiintoiseksi ja Raamatusta löytyy ihan mielettömiä ja oikeasti kiinnostavia juttuja.

9. "Opiskelen" Laajasalon opistossa kirjailijalinjalla. Oikeastaan en edes koe tuota opiskeluksi, teen sitä mitä rakastan ja osaan paremmin kuin mitään muuta, meillä on mahtava ryhmä ja jokainen saa avautua ja olla äänessä niin paljon kuin haluaa. Oikeasti mua pelottaa ajatella ensi kevättä, jolloin kurssi loppuu.

10. Kämpässäni on mallinukke, joka tottelee nimeä Anita. Haaveilin moisesta varmaan jostain yläasteesta asti ja vuosi sitten sain lopultakin hommattua sellaisen. Nykyisin olen tottunut Anitan läsnäoloon, mutta ensimmäisinä öinä oli vähällä pullahtaa paska housuihin kun heräsin kesken unien ja huomasin jonkun seistä nököttävän jalkopäässä.

11. Tällä hetkellä mulla on vasemmassa jalassa violetti sukka ja oikeassa oranssi. Eikä tämä tapahtunut vahingossa.


1. Oletko tottunut saamaan, mitä haluat? Teetkö paljon sen eteen, että saisit sen?
Hmm... helppo kysymys, vaikea vastaus. Mä olen saanut nuorena valtavan paljon, osa asioista on näin jälkeenpäin ajateltuna tullut saavutettua ehkä vähän turhankin helposti. Vanhetessa olen kuitenkin oppinut, että kaikkea ei voi saada ja usein ne tärkeimmät asiat on niitä, joiden eteen täytyy tehdä paljon töitä.

2. Haluaisitko tulevaisuudessa lapsia?
En halua. Mä en usko, että pystyn ottamaan vastuuta toisesta ihmisestä joka on useiden vuosien ajan täysin riippuvainen musta. Eikä kyse ole vain pystymisestä, en edes halua ottaa niin valtavaa vastuuta toisesta ihmisestä. Itsessäni on ihan tarpeeksi lasta täyttämään oma kiintiöni.

3. Jos saisit valita, minkä taikavoiman haluaisit itsellesi? Miksi valitsisit juuri sen?Aikamatkustus, voisi matkustaa menneisyyten ja selvittää, millaista on ollut joskus miljoonia vuosia sitten ja mitkä kaikki historiankirjoihin kirjoitetut asiat ovat totta. Niin ja toki kävisin kaikilla niillä keikoilla, jotka on tullut missattua. Toisaalta voisin myös haluta osata telekinesiaa ja ryhtyä superrikolliseksi.

4. Millainen on sun herätysääni?
Kohta 01:22 - 01:34


5. Mistä asiasta olet viimeksi ollut todella innoissasi?
W.A.S.Pin keikasta, ensi viikon kirjamessuista ja erinäisistä suunnitelmista tuohon loppuvuodelle.

6. Jos pitäisi valita 1 ruoka, mitä sinun pitäisi syödä koko loppuelämäsi, mikä se olisi?
No voi hattivatti... Ehkä jokin valtaisa salaatti, jossa on kaikkea viinirypäleistä kurkkuun ja lisukkeena vuohenjuustoa ja grillattua broiskua.

7. Mille asialle viimeksi nauroit?
Luultavasti naureskelin jollekin eilen illallakin, mutta tuli nyt mieleen eiliset kehittävät ruokapöytäkeskustelut koulussa. Siinä pastassa oli jotain merkillisiä juustoklimppejä jotka näytti ihan siltä, kuin joku olisi räkäissyt sinne vuokaan... Oli se hauskaa!

8. Mitkä on suurimmat pelkosi?
Läheisille tapahtuvat kauheudet, se etten onnistu saavuttamaan päämääriäni sekä tietyt sosiaaliset tilanteet.

9. Tiedätkö jo, mitä teet ensi kesänä?
Toivon mukaan mulla on jotain duunia joka kuitenkin antaa mulle myös tilaa harrastaa roadtrippailua.

10. Mitä teit eilen?
Kävin koulussa moikkaas jengiä ja vähän kirjottelemassa, sitten pyörin äidin kanssa kaupungilla ennen kuin se lähti takasin Turkkuseen ja illalla kävin saunassa ja harrastin yleistä häröilyä kotioloissa.

11. Jos sinulla olisi 2 vuorokautta elinaikaa jäljellä, mitä asioita haluaisit tehdä?
Kirjoittaisin testamentin, jossa perusjuttujen lisäksi pohtisin elämää yleisesti ja sekä selittäisin, että haluan polttohautauksen ja kertoisin minne tuhkat kuuluu sitten ripotella. Toisaalta mulla ei ole ainakaan nyt tiedossa mitään erityistä paikkaa jonne haluan muruseni ripoteltavaksi, joten toinen vaihtoehto voisi olla se, että tuhkat kääritään sätkiksi ja poltellaan sitten muistotilaisuuden yhteydessä. Tämän lisäksi... En tiedä. Luultavasti eristäytyisin jonnekin.


En jaksa tagata ketään tai keksiä uusia kysymyksiä, tässä oli ihan kylliksi rutistusta mulle. Tehkööt siis kuka vain joka haluaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti